Forum  P s y c h o t r e l e  Strona Główna


poprawa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum P s y c h o t r e l e Strona Główna -> Semestr III [2008/2009] / Rozwojówka I !!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lolenika




Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: krak/cz-wa/blach-stadt

PostWysłany: Czw 0:53, 19 Lut 2009    Temat postu:

a ja mialam finalizm i mialam za to punkt;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maskotka




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 0:55, 19 Lut 2009    Temat postu:

Młoda napisał:
ej ej a ja pamiętam że na kolokwium były te kwiatki i ja zaznaczyłam finalizm i miałam źle bo to podobno był artyficjalizm:(


miałam o tym referat i to na pewno finalizm. sama na kolokwium dalam finalizm i mialam dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samadhi




Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 2:32, 19 Lut 2009    Temat postu:

Aaaaaaaaa bo oni to robią tak: rzucają testami: co im spadnie na stół 5, co na krzesło to 4, co na podłogę to 3, a co odfrunie za bardzo to 2.
Rozgoryczona jestem to sobie używam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młoda




Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 13:41, 19 Lut 2009    Temat postu:

a to może mi się pochrzaniło może miałam zaznaczyć finalizm zaznaczyłam artyficjalizm a był finalizm... eh... nic już nie wiem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
psychol20




Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 15:13, 19 Lut 2009    Temat postu:

mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są kierunki zmian aktywności oraz etapy rozwoju rozumienia rodzaju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil_dadasiewicz




Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:26, 19 Lut 2009    Temat postu:

Kierunki zmian aktywności w ontogenezie
(pary procesów niemal przeciwstawnych)

DYFERENCJA
INTEGRACJA
AUTOMATYZACJA
MENTALIZACJA
INDYWIDUALIZACJA
SOCJALIZACJA
INTERIORYZACJA
EKSTERIORYZACJA

7. wykład.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MerryBlues




Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: krakow

PostWysłany: Czw 18:35, 19 Lut 2009    Temat postu:

mam prosbe. wrzucilaby jakas dobra istota na skrzynke wyklady tegoroczne? bo mam skserowane zle kilka stron Sad PLIZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
efemeraja




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:25, 19 Lut 2009    Temat postu:

apropo kierunków zmian aktywności to nie chodziło o to co było na tym samym wykładzie tylko wcześniej? to przejście od struktury niedojrzałej do dojrzałej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Samadhi




Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:33, 19 Lut 2009    Temat postu:

A o co chodziło w tych zmianach w Oznace?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
efemeraja




Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:44, 19 Lut 2009    Temat postu:

apropo oznaki w podręczniku jest tak: " w toku rozwoju el. oznaczające zmieniają się: przestają być związane z własnym ciałem dziecka, a odnoszą się do przedmiotów lub zachowań innych osób"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sweet_madness




Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:48, 19 Lut 2009    Temat postu:

. Rozumienie rodzaju (nurt poznawczo-rozwojowy):
• TOŻSAMOŚĆ od 1 1/2 – 2 rż, - wie że Pan / Pani, chłopiec/ dziewczynka
• STABILNOŚĆ 3 - 4 rż - wie że jak będzie duży/ duża będzie tatą/mamą
• STAŁOŚĆ 6-7 rż - wie że jak np ubierze sukienkę to i tak będzie chłopcem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarna Mamba




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:52, 19 Lut 2009    Temat postu:

sweet_madness napisał:
. Rozumienie rodzaju (nurt poznawczo-rozwojowy):
• TOŻSAMOŚĆ od 1 1/2 – 2 rż, - wie że Pan / Pani, chłopiec/ dziewczynka
• STABILNOŚĆ 3 - 4 rż - wie że jak będzie duży/ duża będzie tatą/mamą
• STAŁOŚĆ 6-7 rż - wie że jak np ubierze sukienkę to i tak będzie chłopcem

Innymi słowy:
-Tożasamość - świadomość, że jest się dziewczynką/chłopcem, że mama to kobieta, a tata mężczyzna itp.
-Stabilność- świadomość, że tę samą płeć ma się przez całe życie
-Stałość- świadomość, że zmiany w wyglądzie zewnętrznym nie wpływają na zmianę płci (np. dziewczynka może mieć krótkie włosy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waćpanna Dagna Anastazja




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 20:01, 19 Lut 2009    Temat postu:

hm... a z Eriksona mamy się uczyć całego wykładu (choć MKT go nie przerobiła), czy wystarczy znać jego stadia? Ktoś pamięta, czego dotyczyły pyt odnośnie tego pana na teście?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez waćpanna Dagna Anastazja dnia Czw 20:02, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martita




Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 20:15, 19 Lut 2009    Temat postu:

a ja mam pytania o ten afekt plaski; jak niemowleta reagowaly w tym badaniu na nieokazujace uczuc matki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maskotka




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 21:49, 19 Lut 2009    Temat postu:

Kiedy matki demonstrowaly afekt plaski, niemowleta wykazywaly bardziej ostrozna ekspresje, czesciej protestowaly, ich akty ekspresji pozytywnej byly krotsze, zachowanie bardziej zdezorganizowane i czesciej wystepowaly u nich stany negatywne. Oatley zajecia o emocjach

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maskotka dnia Czw 21:52, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum P s y c h o t r e l e Strona Główna -> Semestr III [2008/2009] / Rozwojówka I !!!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin